Sunday, November 14, 2010

Tahniah Semua..^ ^

بسم الله الرحمن الرحيم


salam wbt...fuyyoo..dh 6 bulan lebih x update blog nih..akhirnya berjaya jgk jari2 saya bergerak menekan butang keyboard laptop tersayang...haha.

ALHAMDULILLAH...itu sahaja yg mampu diucapkan atas segala nikmat yang telah Allah berikan. Selama hampir beberapa bulan perancangan dan pelaksanaan dijalankan, akhirnya Seminar Perubatan dan Ibadah Pesakit kali ke-2 di bawah Perubatan Cawangan Iskandariah berjaya diadakan dengan lancar. 

Harap peserta2 yang menyertai seminar ini berpuas hati dengan pelaksanaan seminar ini. Tempat kira best la, bukan senang nk cari tuh, AJK dewan merantau satu Alex nk cari tempat nih, last2 dapat jgk dewan cinema nih...makanan pun best kan...hehe

Memegang jawatan timb.pengarah program ini sememangnya bukan mudah. Tapi alhamdulillah, Allah memberi kekuatan utk membuat yg terbaik, dibantu oleh ex-officio, pengarah dan AJK-AJK yang sangat rajin dan memberikan kerjasama yg terbaik yg pernah saya lihat,alhamdulillah.

Banyak pengalaman berharga yg saya dapat sepanjang program ini, insyaAllah akan saya jadikan sebagai pedoman sepanjang hidup. Semoga segala ilmu yang kita dapat dari seminar ini dapat kita manfaatkan dengan baik. Mulai sekarang, tetapkan "MATLAMAT" yang betul2 kita hendak capai sebagai seorang doktor muslim/muslimah. Terima kasih kepada semua yang menyokong seminar ini. InsyaAllah, seminar akan datang akan lebih hebat dan mantap.!!!

Kenangan Seminar

AJK-AJK yang sangat rajin

Bebas sket nk posing time xde orang...hehe

Buka kedai kopi sendiri kat luar dewan...haha

Diharapkan, ukhuwwah yg kita bina melalui program ini akan kekal hingga ke syurga,iAllah. Once again, terima kasih semua!!! Dan minta maaf kalu ada salah silap dan kekurangan apa2 sepanjang program, sesungguhnya yang baik itu datangnya dari Allah, dan yang buruk itu adalah kelemahan diri saya yang kerdil ini...jumpa lagi di "next psot".!! hehe...wassalam...^ ^

"Inginkan mutiara selamilah lautan.. Inginkan bahagia tempuhilah penderitaan.. Inginkan kejayaan relailah pengorbanan.. Ketahuilah bahawa setiap kepahitan itu sebenarnya terkandung seribu kemanisan,insyaAllah..."

No comments:

Post a Comment